Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89632 nissens

Kompresor, klimatyzacja 89632 NISSENS

89632 Kompresor, klimatyzacja NISSENS
nissens 89632
Kompresor, klimatyzacja 89632
89632
nissens 89632 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 89632 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89632 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89632 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89632 nissens
920.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89632

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
nr EAN 5707286376205

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 89632 NISSENS

Kompresor klimatyzacji (R134a) pasuje do: CASE IH 110, 120, 130, 140, 120 2WD, 120 4WD, 130 2WD, 130 4WD, 135, 140 2WD, 140 4WD, 150, 155 2WD, 155 4WD, 165, 175 2WD, 175 4WD, 180, 190 2WD, 190 4WD
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 89632 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja 89632 NISSENS:

2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
zobacz instrukcję montażu 89632zobacz instrukcję montażu 89632

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.