Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda GL GL 1500 Gold Wing (SC22) (1988.01-2001.12) 98km » 899944 nissens
wybrany samochód: 
Honda Gl Gl 1500 Gold Wing (sc22) (1988.01-2001.12) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 899944 NISSENS

899944 Kompresor, klimatyzacja NISSENS
nissens 899944
Kompresor, klimatyzacja 899944
899944
nissens 899944 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 899944 nissens
Kompresor, klimatyzacja 899944 nissens
Kompresor, klimatyzacja 899944 nissens
Kompresor, klimatyzacja 899944 nissens
Kompresor, klimatyzacja 899944 nissens
Kompresor, klimatyzacja 899944 nissens
Kompresor, klimatyzacja 899944 nissens
Kompresor, klimatyzacja 899944 nissens
903.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

43555039

numer części:

899944

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
nr EAN5707286389472

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 899944 NISSENS

Kompresor klimatyzacji UNIVERSAL COMPRESSOR
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 899944 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja 899944 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.