Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 955010 nissens

PRZEPUSTNICA POWIETRZA VOLVO 955010 NISSENS

955010 PRZEPUSTNICA POWIETRZA VOLVO NISSENS
nissens 955010
PRZEPUSTNICA POWIETRZA VOLVO 955010
955010
nissens 955010 PRZEPUSTNICA POWIETRZA VOLVO
PRZEPUSTNICA POWIETRZA VOLVO 955010 nissens
PRZEPUSTNICA POWIETRZA VOLVO 955010 nissens
429.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

955010

producent:

NISSENS

chłodzony powietrzem
owalny
Napięcie [V] 12
elektryczny
złącze śrubowe
z czujnikiem
z uszczelnieniami
Długość [mm] 117
Szerokość [mm] 75
Wysokość [mm] 124
bez bypassu podciśnieniowego
Ilość biegunów 5
Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Wlot - śr. [mm] 63
Wylot - śr. [mm] 57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEPUSTNICA POWIETRZA VOLVO 955010 NISSENS

Przepustnica powietrza pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 I, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 II, V70 III, V70 III/KOMBI, XC60 I, XC70 I, XC70 II, XC90 I 2.0D/2.4D/2.4DH 01.01-07.18

PRZEPUSTNICA POWIETRZA VOLVO 955010 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE PRZEPUSTNICA POWIETRZA VOLVO 955010 producenta NISSENS

VOLVO

31216665, 8692720

numery OEM:
VOLVO      31216665
VOLVO      8692720

Zastosowanie PRZEPUSTNICA POWIETRZA VOLVO 955010 NISSENS w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.