Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI (2008.04-2013.05) 200km » 955178 nissens
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8p7) 2.0 Tfsi (2008.04-2013.05) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy powietrza 955178 NISSENS

352.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

955178

producent:

NISSENS

Napięcie [V]5
Długość [mm]83
Szerokość [mm]135
Wysokość [mm]117
Tryb pracyelektryczny
Sposób montażuPołączenie śrubowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnień
Liczba zestyków5
Rodzaj chłodzeniachłodzony powietrzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez bypassu podciśnieniowego
Kształt obudowy wtyczkiowalny
Dolot - Ø [mm]55
Ø wylotu [mm]55

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy powietrza 955178 NISSENS

Przepustnica powietrza pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 1 (F40), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (F45), 2 (G42, G87), 2 GRAN COUPE (F44), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46) 1.5D-3.0DH 06.10-
numery OEM:
BMW      13548512452
BMW      8512452
MINI      13548512452
zamienniki:
V20-81-0025
brak
VEMO
89271
brak
MEAT&DORIA

Zastosowanie Korpus przepustnicy powietrza 955178 NISSENS w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.