Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.7 TDI (2006.01-2008.06) 180km » 2122157 nk
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 2.7 Tdi (2006.01-2008.06) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2122157 NK

2122157 Zacisk hamulca NK
446.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2122157

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2122158
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaNISSIN
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]46
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
nr EAN5700750071873

skład zestawu:
8622029 Tłoczek, zacisk hamulca
8822031 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8922031 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2122157 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. NISSAN P. NAVARA/PATHFINDER/PICK UP 2,4-3,3 4WD 98- LE
numery OEM:
NISSAN      41011 VK100
NISSAN      41011 VL30C

Zastosowanie Zacisk hamulca 2122157 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu