Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.0 EcoBlue (2016.03-???) 105km » 213027 nk
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.0 Ecoblue (2016.03-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213027 NK

213027 Zacisk hamulca NK
138.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

213027

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213028
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]35
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]262
nr EAN5703858236168

skład zestawu:
8630010 Tłoczek, zacisk hamulca
8899078 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8930010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213027 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MITSUBISHI T. GALANT 1,8-2,5 V6 24V 92-03 LE
numery OEM:
MITSUBISHI      MB950195
MITSUBISHI      MR129583

Zastosowanie Zacisk hamulca 213027 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu