Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive (2008.09-2013.06) 211km » 2133307 nk
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 325 I Xdrive (2008.09-2013.06) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133307 NK

2133307 Zacisk hamulca NK
160.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2133307

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133308
MateriałŻeliwo szare
Wymiar gwintuM10X1
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]320
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
nr EAN5703858975081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133307 NK

ZACISK HAM. DB P. X117/C117/W176/W246/X156 2,0/2,2 CDI 11- LE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 421 43 81
MERCEDES-BENZ      000 421 45 81
MERCEDES-BENZ      000 421 69 81
MERCEDES-BENZ      000 421 71 81
MERCEDES-BENZ      A000 421 43 81
MERCEDES-BENZ      A000 421 45 81
MERCEDES-BENZ      A000 421 69 81
MERCEDES-BENZ      A000 421 71 81
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133307 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.