Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t (2007.01-2015.02) 163km » 2134102 nk
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.0 T (2007.01-2015.02) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2134102 NK

2134102 Zacisk hamulca NK
166.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2134102

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2134101
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaMOBIS
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]23
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
nr EAN5703858917883

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2134102 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HYUNDAI P. I30 1,4-1,6 11- PR
numery OEM:
HYUNDAI      58130 A6000
HYUNDAI      58130 A6010
HYUNDAI      58130 A6020
HYUNDAI      58130 A6030
HYUNDAI      58190 A6A00
HYUNDAI      58190 A6A01
HYUNDAI      58190 A6A03
KIA      58130 A6000
KIA      58130 A6010
KIA      58130 A6020
KIA      58130 A6030
KIA      58190 A6A00
KIA      58190 A6A01
KIA      58190 A6A03
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2134102 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu