Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 165 RWD (FV0P, FV0U, FV10, FV12, FV1E) (2014.07-???) 163km » 2134103 nk
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 165 Rwd (fv0p, Fv0u, Fv10, Fv12, Fv1e) (2014.07-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2134103 NK

2134103 Zacisk hamulca NK
163.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2134103

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2134104
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaMOBIS
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
nr EAN5703858917937

skład zestawu:
79991018 Zestaw akcesoriów, klocki hamulcowe
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2134103 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. KIA P. CEE'D 1,4-1,6 12- LE
numery OEM:
HYUNDAI      58110 A6200
HYUNDAI      58110 A6700
HYUNDAI      58180 A6A20
HYUNDAI      58180 A6A70
KIA      58110 A6200
KIA      58110 A6700
KIA      58180 A6A20
KIA      58180 A6A70
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2134103 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu