Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo FMX III 430 (2020-???) 430km » 214098 nk
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 430 (2020-???) 430km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214098 NK

214098 Zacisk hamulca NK
170.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214098

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214097
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]325
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]350
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]354
nr EAN5703858930905

skład zestawu:
8640007 Tłoczek, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214098 NK

ZACISK HAM. LAND ROVER T. DISCOVERY/RANGE ROVER 2,7-5,0 4X4 02- PR
numery OEM:
LAND ROVER      DSB500040
LAND ROVER      LR010574
LAND ROVER      S0B500040
LAND ROVER      S0B500042
LAND ROVER      SOB500040
LAND ROVER      SOB500042

Zastosowanie Zacisk hamulca 214098 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu