Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q3 (F3B) 45 TFSI e (2020.11-???) 150km » 2147355 nk
wybrany samochód: 
Audi Q3 (f3b) 45 Tfsi E (2020.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147355 NK

2147355 Zacisk hamulca NK
226.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147355

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147356
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]30
nr EAN5703858920920

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147355 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SKODA P. OCTAVIA 1,2-2,0 12- LE
numery OEM:
AUDI      5G0 615 123 A
AUDI      5G0 615 123 B
SEAT      5G0 615 123 A
SEAT      5G0 615 123 B
SKODA      5G0 615 123 A
SKODA      5G0 615 123 B
VOLKSWAGEN      5G0 615 123 A
VOLKSWAGEN      5G0 615 123 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147355 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu