Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA B (J96) 1.8 i 16V (F19) (1995.10-2000.09) 115km » 2147357 nk
wybrany samochód: 
Opel Vectra B (j96) 1.8 I 16v (f19) (1995.10-2000.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147357 NK

2147357 Zacisk hamulca NK
320.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147357

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147358
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]30
nr EAN5703858922481

skład zestawu:
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147357 NK

ZACISK HAM. VW P. GOLF/SCIROCCO 1,4-2,0 09- LE
numery OEM:
AUDI      1K0 615 123 N
AUDI      8J0 615 123 B
AUDI      8J0 615 123 C
AUDI      8J0 615 123 D
AUDI      8J0 615 123 E
AUDI      8P0 615 123
AUDI      8P0 615 123 A
SEAT      1K0 615 123 L
SEAT      1K0 615 123 N
SEAT      8J0 615 123 B
SEAT      8J0 615 123 C
SEAT      8J0 615 123 D
SEAT      8P0 615 123 A
SKODA      1K0 615 123 N
SKODA      8J0 615 123 B
SKODA      8J0 615 123 C
SKODA      8J0 615 123 D
SKODA      8P0 615 123 A
VOLKSWAGEN      1K0 615 123 N
VOLKSWAGEN      8J0 615 123 B
VOLKSWAGEN      8J0 615 123 C
VOLKSWAGEN      8J0 615 123 D
VOLKSWAGEN      8P0 615 123 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147357 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu