Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.4 (JM0B, JM0H, JM1A) (2003.06-2008.11) 98km » 725146 nrf
wybrany samochód: 
Renault Scénic Ii (jm0/1_) 1.4 (jm0b, Jm0h, Jm1a) (2003.06-2008.11) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, EASY FIT 725146 NRF

725146 Termostat układu chłodzenia, EASY FIT NRF
nrf 725146
Termostat układu chłodzenia, EASY FIT 725146
725146
nrf 725146 Termostat układu chłodzenia, EASY FIT
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725146

producent:

NRF

Status produktu: Normalny
Jakość/KlasaEASY FIT
Temperatura otwarcia [°c]88
nr EAN8718042341389

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EASY FIT 725146 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, MATIZ, SPARK, NISSAN PIXO, SUZUKI ALTO V, BALENO, CELERIO, JIMNY, SAMURAI, S-CROSS, SWIFT II, SWIFT IV, SWIFT V 1.0-1.6 04.88-
numery OEM:
DAIHATSU      1634187786
NISSAN      212004A00G
SUBARU      21200KA070
SUZUKI      1760077820
SUZUKI      1760085821
SUZUKI      1767050G10
SUZUKI      1767050G10000
SUZUKI      1767050G20
SUZUKI      1767065G00000
SUZUKI      1767067H00
SUZUKI      1767067H00000
SUZUKI      1767076G10
SUZUKI      1767077G10
SUZUKI      1767085020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EASY FIT 725146 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EASY FIT 725146 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.