Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro (2021.02-???) 265km » 725147 nrf
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 50 Tfsi E Quattro (2021.02-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725147 NRF

725147 Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie)  NRF
nrf 725147
115.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725147

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]88
Rodzaj koprusuZ obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z czujnikiem
EAN8718042341402
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725147 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO 0.9-1.6D 01.04-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55194271
ALFA ROMEO      55202373
ALFA ROMEO      55224022
FIAT      55194271
FIAT      55202373
FIAT      55224022
LANCIA      55194271
LANCIA      55202373
LANCIA      55224022
OPEL      1338020
OPEL      55202373
OPEL      6338039
OPEL      93184200
VAUXHALL      55194271
VAUXHALL      55202373
VAUXHALL      93184200
zamienniki:
820934
brak
VALEO
8MT 354 776-571
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725147 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725147 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.