Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Bentley FLYING SPUR (4W_) 4.0 FLEX (2013.03-???) 507km » 725158 nrf
wybrany samochód: 
Bentley Flying Spur (4w_) 4.0 Flex (2013.03-???) 507km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725158 NRF

725158 Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie)  NRF
nrf 725158
Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie)  725158
725158
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725158

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]88
Rodzaj koprusuZ obudową
EAN8718042341624
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725158 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: FIAT 500, 500 C, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, IDEA, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SIENA, FORD KA, LANCIA MUSA 1.3D 06.03-
numery OEM:
FIAT      55180041
FIAT      55224021
LANCIA      55180041
LANCIA      55224021
FORD USA      1538707
FORD USA      1580532
FORD USA      9S518575BA
FORD USA      9S518575BB
zamienniki:
820563
brak
VALEO
8MT 354 776-071
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725158 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725158 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.