Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 725237 nrf

Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) 725237 NRF

725237 Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie)  NRF
nrf 725237
Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie)  725237
725237
77.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725237

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]89
Rodzaj koprusuZ obudową
EAN8718042356208
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) 725237 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO; NISSAN ALMERA II, KUBISTAR, MICRA III; RENAULT CLIO II 1.5D 06.01-
numery OEM:
NISSAN      11060BN700
NISSAN      1106100Q0E
NISSAN      1106100Q1G
NISSAN      1106100QAG
NISSAN      1106100QAL
RENAULT      8200039885
RENAULT      8200171021
RENAULT      8200244023
RENAULT      8200244402
RENAULT      8200374994
RENAULT      8200558783
RENAULT      8200954285
SUZUKI      1769084A00
SUZUKI      1769084A10
SUZUKI      1769084A10000
SUZUKI      1769084A11
SUZUKI      1769084A11000
SUZUKI      1769084A12
SUZUKI      1769084A12000
DACIA      8200374994
DACIA      8200558783
zamienniki:
8MT 354 776-871
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) 725237 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) 725237 NRF:

2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.