Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 725293 nrf

Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) 725293 NRF

725293 Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie)  NRF
nrf 725293
Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie)  725293
725293
215.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725293

dostawca:

NRF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) 725293 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) pasuje do: CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 GRAND PICASSO II, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C4 PICASSO II, DS3, DS5, MINI (R56) 1.4-1.6LPG 02.06-

Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) 725293 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) 725293 producenta NRF

CITROËN

1336Z6, 9810916980, V753452180

MINI

11537534521, 11538699290

PEUGEOT

1336Z6, 9810916980

numery OEM:
BMW      11537534521
CITROËN      1336Z6
CITROËN      9810916980
CITROËN      V753452180
PEUGEOT      1336Z6
PEUGEOT      9810916980
MINI      11537534521
MINI      11538699290

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) 725293 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) 725293 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.