Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 N (C08, C48, D08, D48) (1984.09-1991.08) 60km » CTM-RE-003 nty
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.3 N (c08, C48, D08, D48) (1984.09-1991.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia CTM-RE-003 NTY

CTM-RE-003 Termostat układu chłodzenia NTY
nty CTM-RE-003
Termostat układu chłodzenia CTM-RE-003
CTM-RE-003
nty CTM-RE-003 Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia CTM-RE-003 nty
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CTM-RE-003

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]89
Rodzaj korpusuobudowa zintegrowana
Ciężar netto [g]280
nr EAN5902048906175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia CTM-RE-003 NTY

numery OEM:
GMC      9112305
NISSAN      11060-00Q0D
NISSAN      11060-AW300
NISSAN      11061-00QAD
OPEL      44 04 305
OPEL      4404305
OPEL      4408928
OPEL      4432983
OPEL      9112305
OPEL      91160168
OPEL      93198017
RENAULT      6001545350
RENAULT      82 00 074 346
RENAULT      8200674368
SUZUKI      17550-84CT0
SUZUKI      17550-84CT0-000
SUZUKI      17550-84CT1
SUZUKI      17550-84CT1-000
SUZUKI      17550-84CT2
SUZUKI      17550-84CT2-000
VAUXHALL      9112305
VAUXHALL      91160168
VAUXHALL      93198017
DACIA      8200074346
DACIA      8200674368
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia CTM-RE-003 NTY w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.