Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » NPW-FR-063 nty

Wał napędowy NPW-FR-063 NTY

NPW-FR-063 Wał napędowy NTY
nty NPW-FR-063
Wał napędowy NPW-FR-063
NPW-FR-063
nty NPW-FR-063 Wał napędowy
Wał napędowy NPW-FR-063 nty
384.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-FR-063

producent:

NTY

Strona zabudowy z prawej
Długość [mm] 1090
Liczba zębów 1 28
Liczba zębów 2 41
Ciężar brutto [kg] 13,710
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ciężar netto [g] 13000
nr EAN 5902048919328

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-FR-063 NTY

Wał napędowy NPW-FR-063 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy NPW-FR-063 producenta NTY

FORD

1469165, 1494214, 1512911, 1727121, 8C113B436AB, 8C113B436AC, 8C113B436AD

numery OEM:
FORD      1469165
FORD      1494214
FORD      1512911
FORD      1727121
FORD      8C11-3B436-AB
FORD      8C11-3B436-AC
FORD      8C11-3B436-AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-FR-063 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.