Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.2 Cat quattro (1989.06-1990.11) 137km » NPW-RE-030 nty
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.2 Cat Quattro (1989.06-1990.11) 137km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-RE-030 NTY

NPW-RE-030 Wał napędowy NTY
nty NPW-RE-030
Wał napędowy NPW-RE-030
NPW-RE-030
nty NPW-RE-030 Wał napędowy
254.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-RE-030

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]7700
nr EAN5902048003829

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-RE-030 NTY

numery OEM:
RENAULT      391001209R
RENAULT      391001510R
RENAULT      391005791R
RENAULT      7711135416
RENAULT      7711135417
RENAULT      82 00 264 665
RENAULT      82 00 264 668
RENAULT      82 00 379 235
RENAULT      82 00 613 827
RENAULT      82 00 626 038
RENAULT      8200167522
RENAULT      8200167536
RENAULT      8200264665
RENAULT      8200264668
RENAULT      8200300713
RENAULT      8200351248
RENAULT      8200379235
RENAULT      8200613827
RENAULT      8200626038
RENAULT      8200661558
RENAULT      8201235817
RENAULT      8201272648
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-RE-030 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.