Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Nissan PICK UP (D21) 2.4 i 12V (1992.04-1998.02) 124km » NPW-RE-093 nty
wybrany samochód: 
Nissan Pick Up (d21) 2.4 I 12v (1992.04-1998.02) 124km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-RE-093 NTY

NPW-RE-093 Wał napędowy NTY
nty NPW-RE-093
Wał napędowy NPW-RE-093
NPW-RE-093
313.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-RE-093

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]5460
nr EAN5902048095077

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-RE-093 NTY

numery OEM:
RENAULT      7711368869
RENAULT      7711368898
RENAULT      8200197992
RENAULT      8200267040
RENAULT      8200276407
RENAULT      8200283030
RENAULT      8200287545
RENAULT      8200302824
RENAULT      8200302828
RENAULT      8200531904
RENAULT      8200531911
RENAULT      8200531915
RENAULT      8200613829
RENAULT      8200613830
RENAULT      8200623767
RENAULT      8201187819
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-RE-093 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.