Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 GLX Diesel (C64A) (1988.04-1992.05) 60km » NPW-VW-004W nty
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv (c6_a, C7_a) 1.8 Glx Diesel (c64a) (1988.04-1992.05) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-VW-004W NTY

NPW-VW-004W Wał napędowy NTY
nty NPW-VW-004W
Wał napędowy NPW-VW-004W
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-VW-004W

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Liczba zębów 137
Liczba zębów 222
SpecyfikacjaNot for 2.5TDI.150KM
Ciężar netto [g]850
nr EAN5908281497159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-VW-004W NTY

numery OEM:
AUDI      701407271P
AUDI      701407449GX
AUDI      701407451A
AUDI      701407451AX
AUDI      7D0407271D
SEAT      701407271P
SEAT      701407449GX
SEAT      701407451A
SEAT      701407451AX
SEAT      7D0407271D
SKODA      701407271P
SKODA      701407449GX
SKODA      701407451A
SKODA      701407451AX
SKODA      7D0407271D
VOLKSWAGEN      172560335
VOLKSWAGEN      701 407 451 AX
VOLKSWAGEN      701407271P
VOLKSWAGEN      701407449GX
VOLKSWAGEN      701407451A
VOLKSWAGEN      7D0407271D
VOLKSWAGEN      JZW407449GX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-VW-004W NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.