Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 (2010.07-???) 112km » NPW-VW-046 nty
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo Multispace (b9) 1.6 Hdi 110 (2010.07-???) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-VW-046 NTY

NPW-VW-046 Wał napędowy NTY
nty NPW-VW-046
Wał napędowy NPW-VW-046
NPW-VW-046

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

NPW-VW-046

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Liczba zębów 126
Liczba zębów 238
Długość [mm]615
Ciężar netto [g]9500
nr EAN5902048904010

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-VW-046 NTY

numery OEM:
AUDI      7E0407271J
AUDI      7H0407451DV
VOLKSWAGEN      7E0407271S
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AA
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AB
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AC
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AF
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AH
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AL
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AS
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 Q
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 AX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 CV
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 CX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 DV
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 DX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 FX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 GX
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 TX
VOLKSWAGEN      7H0407271AA
VOLKSWAGEN      7H0407271AC
VOLKSWAGEN      7H0407271AF
VOLKSWAGEN      7H0407271AH
VOLKSWAGEN      7H0407271AL
VOLKSWAGEN      7H0407271AS
VOLKSWAGEN      7H0407271F
VOLKSWAGEN      7H0407271Q
VOLKSWAGEN      7H0407451AX
VOLKSWAGEN      7H0407451CV
VOLKSWAGEN      7H0407451CX
VOLKSWAGEN      7H0407451DX
VOLKSWAGEN      7H0407451GX
VOLKSWAGEN      7HO407451TX
VOLKSWAGEN      JZW 407 451 CX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-VW-046 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.