Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Hyundai i20 I (PB, PBT) 1.2 (2008.12-2014.08) 76km » NPW-VW-103 nty
wybrany samochód: 
Hyundai I20 I (pb, Pbt) 1.2 (2008.12-2014.08) 76km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-VW-103 NTY

NPW-VW-103 Wał napędowy NTY
406.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-VW-103

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]12500
nr EAN5902048120342

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-VW-103 NTY

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0407272BB
VOLKSWAGEN      7E0407452KX
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 AC
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 AL
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 BB
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 BD
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 BL
VOLKSWAGEN      7H0 407 452 AV
VOLKSWAGEN      7H0 407 452 AX
VOLKSWAGEN      7H0 407 452 JV
VOLKSWAGEN      7H0 407 452 JX
VOLKSWAGEN      7H0 407 452 PX
VOLKSWAGEN      7H0407272AC
VOLKSWAGEN      7H0407272AL
VOLKSWAGEN      7H0407272BB
VOLKSWAGEN      7H0407272BD
VOLKSWAGEN      7H0407272BL
VOLKSWAGEN      7H0407452AV
VOLKSWAGEN      7H0407452AX
VOLKSWAGEN      7H0407452JV
VOLKSWAGEN      7H0407452JX
VOLKSWAGEN      7H0407452KX
VOLKSWAGEN      7H0407452PX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-VW-103 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.