Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro (2008.06-2010.05) 211km » NPW-VW-145 nty
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 3.0 Tdi Quattro (2008.06-2010.05) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-VW-145 NTY

NPW-VW-145 Wał napędowy NTY
nty NPW-VW-145
Wał napędowy NPW-VW-145
NPW-VW-145
215.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-VW-145

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]5000
nr EAN5902048135322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-VW-145 NTY

numery OEM:
AUDI      6Q0 407 271 CT
AUDI      6Q0 407 271 T
SEAT      6Q0 407 271 DB
SEAT      6Q0 407 271 DC
SEAT      6Q0 407 271 DE
SEAT      6Q0 407 451 FX
SEAT      6Q0 407 451 KX
SEAT      6Q0 407 451 LX
SEAT      6Q0 407 451 MX
SEAT      JZW 407 451 HX
SKODA      6Q0 407 271 DB
SKODA      6Q0 407 271 DC
SKODA      6Q0 407 271 DE
SKODA      6Q0 407 451 FX
SKODA      6Q0 407 451 LX
SKODA      6Q0 407 451 MX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 271 BE
VOLKSWAGEN      6Q0 407 271 BS
VOLKSWAGEN      6Q0 407 271 DB
VOLKSWAGEN      6Q0 407 271 DC
VOLKSWAGEN      6Q0 407 271 DE
VOLKSWAGEN      6Q0 407 271 H
VOLKSWAGEN      6Q0 407 451 HX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 451 MX
VOLKSWAGEN      JZW 407 451 HX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-VW-145 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.