Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPK-VW-002 nty

Przekładnia kierownicza SPK-VW-002 NTY

SPK-VW-002 Przekładnia kierownicza NTY
nty SPK-VW-002
Przekładnia kierownicza SPK-VW-002
609.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPK-VW-002

producent:

NTY

Ciężar brutto [kg] 6,5
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [g] 6000
nr EAN 5902048919397

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza SPK-VW-002 NTY

Przekładnia kierownicza SPK-VW-002 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Przekładnia kierownicza SPK-VW-002 producenta NTY

VOLKSWAGEN

1H1422051C, 1H1422055, 1H1422055A, 1H1422055C, 1H1422061, 1H1422061A, 1H1422061AX, 1H1422061C, 1H1422061E, 1H1422061F, 1HM422055D, 3A1422055F, 3A1422061FX, 6K0422061C, 6K1422061A, 6K1422061AX, 6K1422061C, 6K1422061CV, 6K1422061CX, 6K1422062AX

numery OEM:
AUDI      1H1 422 051 C
AUDI      1H1 422 055
AUDI      1H1 422 055 A
AUDI      1H1 422 055 C
AUDI      1H1 422 061 C
AUDI      1H1 422 061 E
AUDI      1H1 422 061 F
AUDI      1HM 422 055 D
AUDI      3A1 422 055 F
AUDI      6K1 422 061 AX
AUDI      6K1 422 061 CV
AUDI      6K1 422 061 CX
AUDI      6K1 422 062 AX
SEAT      191 422 065 M
SEAT      1H1 422 051 C
SEAT      1H1 422 055
SEAT      1H1 422 055 A
SEAT      1H1 422 055 C
SEAT      1H1 422 061 A
SEAT      1H1 422 061 C
SEAT      1H1 422 061 E
SEAT      1H1 422 061 F
SEAT      1HM 422 055 D
SEAT      3A1 422 055 F
SEAT      6K1 422 061 AX
SEAT      6K1 422 061 C
SEAT      6K1 422 061 CV
SEAT      6K1 422 061 CX
SEAT      6K1 422 062 AX
SKODA      1H1 422 051 C
SKODA      1H1 422 055
SKODA      1H1 422 055 A
SKODA      1H1 422 055 C
SKODA      1H1 422 061 C
SKODA      1H1 422 061 E
SKODA      1H1 422 061 F
SKODA      1HM 422 055 D
SKODA      3A1 422 055 F
SKODA      6K1 422 061 CV
SKODA      6K1 422 061 CX
SKODA      6K1 422 062 AX
VOLKSWAGEN      1H1 422 051 C
VOLKSWAGEN      1H1 422 055
VOLKSWAGEN      1H1 422 055 A
VOLKSWAGEN      1H1 422 055 C
VOLKSWAGEN      1H1 422 061
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 A
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 AX
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 C
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 E
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 F
VOLKSWAGEN      1HM 422 055 D
VOLKSWAGEN      3A1 422 055 F
VOLKSWAGEN      3A1 422 061 FX
VOLKSWAGEN      6K0 422 061 C
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 A
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 AX
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 C
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 CV
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 CX
VOLKSWAGEN      6K1 422 062 AX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza SPK-VW-002 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza SPK-VW-002 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.