Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPW-VW-007 nty

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-007 NTY

SPW-VW-007 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-VW-007
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-007
SPW-VW-007
nty SPW-VW-007 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
217.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-VW-007

producent:

NTY

Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,775
Ciężar netto [g] 1600
nr EAN 5902048887863

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-007 NTY

numery OEM:
AUDI      037 145 157 A
AUDI      037 145 157 C
AUDI      037 145 157 D
AUDI      037 145 157 G
AUDI      1H0 422 155
AUDI      1H0 422 155 A
AUDI      1H0 422 155 B
SEAT      037 145 157 A
SEAT      037 145 157 C
SEAT      037 145 157 D
SEAT      037 145 157 G
SEAT      1H0 422 155
SEAT      1H0 422 155 A
SEAT      1H0 422 155 B
SKODA      037 145 157 A
SKODA      037 145 157 C
SKODA      037 145 157 D
SKODA      037 145 157 G
SKODA      1H0 422 155
SKODA      1H0 422 155 A
SKODA      1H0 422 155 B
VOLKSWAGEN      037 145 157 A
VOLKSWAGEN      037 145 157 C
VOLKSWAGEN      037 145 157 D
VOLKSWAGEN      037 145 157 DX
VOLKSWAGEN      037 145 157 G
VOLKSWAGEN      1H0 422 155
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 A
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-007 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-007 NTY:

2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.