Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TSI (2012.07-2015.08) 150km » SPW-VW-008 nty
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T5 (7hm, 7hn, 7hf, 7ef, 7em, 7en) 2.0 Tsi (2012.07-2015.08) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-008 NTY

SPW-VW-008 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-VW-008
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-008
SPW-VW-008
nty SPW-VW-008 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
189.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-VW-008

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg]1,775
Ciężar netto [g]1600
nr EAN5902048887856

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-008 NTY

numery OEM:
AUDI      1H0 422 155 E
AUDI      357 422 155 B
AUDI      357 422 155 F
SEAT      028 145 157 D
SEAT      028 145 157 DX
SEAT      1H0 422 155 E
SEAT      1L0 145 157 A
SEAT      357 422 155 B
SEAT      357 422 155 F
SEAT      6K0 422 154
SEAT      6K0 422 154 X
SKODA      028 145 157 D
SKODA      028 145 157 DX
SKODA      1H0 422 155 E
SKODA      357 422 155 B
SKODA      357 422 155 F
VOLKSWAGEN      028 145 157 D
VOLKSWAGEN      028 145 157 DX
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 E
VOLKSWAGEN      357 422 155 B
VOLKSWAGEN      357 422 155 F
VOLKSWAGEN      6K0 422 154
VOLKSWAGEN      6K0 422 154 X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-008 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-008 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.