Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Citroën DS4 (NX_) 2.0 BlueHDi 150 (2014.07-2015.07) 150km » BP-09362 optimal
wybrany samochód: 
Citroën Ds4 (nx_) 2.0 Bluehdi 150 (2014.07-2015.07) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet BP-09362 OPTIMAL

BP-09362 Klocki hamulcowe - komplet OPTIMAL
optimal BP-09362
84.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numery handlowe:

20887, 20888

numer części:

BP-09362

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Grubość [mm]19,4
Szerokość [mm]49
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowyVolkswagen
Szerokość 1 [mm]51,3
Długość [mm]137,9
nr EAN4058787119978
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet BP-09362 OPTIMAL

numery OEM:
SEAT      191698151H
SEAT      191698151J
SEAT      1H0698151
VOLKSWAGEN      110698151A
VOLKSWAGEN      171698151G
VOLKSWAGEN      191698151C
VOLKSWAGEN      191698151D
VOLKSWAGEN      191698151H
VOLKSWAGEN      191698151J
VOLKSWAGEN      191698151K
VOLKSWAGEN      1GD698151
VOLKSWAGEN      1H0698151
VOLKSWAGEN      321698151C
VOLKSWAGEN      321698151F
VOLKSWAGEN      321698151G
VOLKSWAGEN      321698151J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet BP-09362 OPTIMAL w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.