Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » F8-5433A optimal

Mocowanie amortyzatora F8-5433A OPTIMAL

F8-5433A Mocowanie amortyzatora OPTIMAL
optimal F8-5433A
117.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

F8-5433A

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 4058787113433

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora F8-5433A OPTIMAL

numery OEM:
BMW      31306767451
BMW      31306775098
BMW      31336760943
BMW      31336769582
BMW      31352241448
BMW      31352284027
BMW      31352348005
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora F8-5433A OPTIMAL w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).