Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | na dole |
Wysokość [mm] | 67 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 57 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 52 |
Wysokość 1 [mm] | 60 |
alternatywny zestaw naprawczy | F8-5299A |
nr EAN | 4058787292138 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie F8-7353A OPTIMAL
BMW | 33321090504 | |
BMW | 33321095631 | |
BMW | 33326750371 | |
BMW | 33326767748 | |
ALPINA | 33321090504 | |
ALPINA | 33321095631 | |
ALPINA | 33326750371 | |
ALPINA | 33326767748 | |
BRILLIANCE BMW | 33321090504 | |
BRILLIANCE BMW | 33321095631 | |
BRILLIANCE BMW | 33326750371 | |
BRILLIANCE BMW | 33326767748 |
Zastosowanie Łożyskowanie F8-7353A OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.