Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G1-1218 optimal

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1218 OPTIMAL

G1-1218 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1218
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1218
42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

G1-1218

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy zewnętrzny
Długość [mm] 210
Wymagana ilość 1
Wymiar stożka [mm] 12
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25 RHT M
parzyste numery artykułów G1-1217
nr EAN 4031185181969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1218 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1218 PRAWA RENAULT LAGUNA II 01>,OPEL VIVARO 00>

OPTIMAL to jeden z największych dostawców końcówek drążka G1-1218 na rynek niezależny oraz dla wytwórców samochodów. Gwarancją spełnienia oczekiwań posiadaczy samochodów względem końcówek drążka G1-1218 oraz innych części produkowanych przez OPTIMAL, są zastosowane technologie produkcji i wysokie normy jakości. Produkowana przez OPTIMAL część końcówka drążka G1-1218 wykonywana jest z wysokiej jakości materiałów na nowoczesnych maszynach i urządzeniach. OPTIMAL stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne aby jego części sprostały wymaganiom uzytkowników aut.
Opinie praktyków o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka OPTIMAL G1-1218 potwierdzają ich wysoką jakość i cechy użytkowe.
Końcówka drążka G1-1218 ma zastosowanie do takich aut jak RENAULT CLIO IV Furgon od 2014.01, NISSAN QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) od 2006.12, OPEL MOVANO B Furgon (X62) od 2010.05 oraz wielu innych modeli aut. Producent aktualnie oglądanej części końcówka drążka G1-1218 dopasował jej zastosowanie do samochodów marki RENAULT, NISSAN, OPEL. Może jednak zajść sytuacja, że potrzebna będzie pomoc konsultantów naszego sklepu online aby sprawdzić zastosowanie końcówki drążka G1-1218 do posiadanego auta. W naszym sklepie motoryzacyjnym poza produktem końcówka drążka G1-1218 OPTIMAL możesz zamówić dużo więcej innych elementów samochodu producenta OPTIMAL. Ceny sprzedawanych w naszym sklepie części należą do najlepszych na polskim i europejskim rynku motoryzacyjnym.
numery OEM:
NISSAN      48520-00Q0K
NISSAN      48520-00Q1F
NISSAN      48520-00QAL
OPEL      4408511
OPEL      4453052
RENAULT      485209446R
RENAULT      7701049283
RENAULT      8660003580
VAUXHALL      91160044
VAUXHALL      93198896

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1218 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.