Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Daihatsu TERIOS (J1_) 1.3 4WD (J100) (1997.10-2000.10) 83km » E212H D231 hengst
wybrany samochód: 
Daihatsu Terios (j1_) 1.3 4wd (j100) (1997.10-2000.10) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E212H D231 HENGST

E212H D231 Filtr oleju HENGST
hengst E212H D231
Filtr oleju E212H D231
E212H D231
hengst E212H D231 Filtr oleju
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

1168110000, 3052110000

numer części:

E212H D231

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]57
Średnica wewnętrzna 1 [mm]19
Średnica wewnętrzna 2 [mm]19
Wysokość [mm]113
nr EAN4030776025507

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E212H D231 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S205), C (W205), MARCO POLO CAMPER (W447), VITO MIXTO (DOUBLE CABIN), VITO TOURER (W447), VITO (W447), X (470), FIAT TALENTO 1.6D-2.3D 01.06-
numery OEM:
FIAT      6000619752
MERCEDES-BENZ      622 180 00 09
MERCEDES-BENZ      622 184 02 00
MERCEDES-BENZ      626 184 00 00
MERCEDES-BENZ      626 184 00 25
MERCEDES-BENZ      699 184 02 00
MERCEDES-BENZ      A 622 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 622 184 02 00
MERCEDES-BENZ      A 626 184 00 00
MERCEDES-BENZ      A 626 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 699 184 02 00
NISSAN      15208-00Q1G
NISSAN      15209-00Q0D
NISSAN      15209-00Q0G
NISSAN      15209-00Q0H
NISSAN      1520900Q0L
OPEL      4407115
OPEL      4420403
RENAULT      15 20 833 23R
RENAULT      15 20 929 62R
RENAULT      15 20 939 20R
RENAULT      15 20 945 43R
RENAULT      15 20 985 80R
RENAULT      152095219R
RENAULT      77 01 070 114
RENAULT      77 01 478 538
VAUXHALL      93168068
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E212H D231 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E212H D231 HENGST:

Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST