Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mazda 6 Hatchback (GG) 2.3 (GG3S) (2002.08-2007.08) 166km » G3-1131S optimal
wybrany samochód: 
Mazda 6 Hatchback (gg) 2.3 (gg3s) (2002.08-2007.08) 166km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza G3-1131S OPTIMAL

69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-1131S

producent:

OPTIMAL

Status produktu: w przygotowaniu
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Wymagana ilość2
Ø sworznie [mm]18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Średnica punktów mocowania [mm]10,6
nr EAN4058787206227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-1131S OPTIMAL

numery OEM:
TESLA      6006532-00-A
TESLA      6006532-00-B
TESLA      6008930-00-A
TESLA      6008930-00-B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-1131S OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-1131S OPTIMAL:

JACEK, MOTYCZ
2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.