Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B906) 209 CDI (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) (2006.06-2009.12) 88km » G3-2006 optimal
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b906) 209 Cdi (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) (2006.06-2009.12) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza G3-2006 OPTIMAL

G3-2006 Sworzeń wahacza OPTIMAL
optimal G3-2006
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-2006

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyna dole
Wymagana ilość2
Sposób montażuwciskany
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
Ø sworznie [mm]20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem osadczym sprężynującym
średnica zewnętrzna [mm]40
nr EAN4058787273762

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-2006 OPTIMAL

numery OEM:
CITROËN      3520.V0
CITROËN      3520.X9
CITROËN      3521.R1
CITROËN      3521.V0
MITSUBISHI      4013A009
MITSUBISHI      4013A010
MITSUBISHI      4013A217
MITSUBISHI      4013A218
MITSUBISHI      4013A281
MITSUBISHI      4013A282
PEUGEOT      3520.V0
PEUGEOT      3520.X9
PEUGEOT      3521.R1
PEUGEOT      3521.V0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-2006 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-2006 OPTIMAL:

JACEK, MOTYCZ
2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.