Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » G3-681 optimal

Sworzeń wahacza G3-681 OPTIMAL

G3-681 Sworzeń wahacza OPTIMAL
optimal G3-681
Sworzeń wahacza G3-681
39.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-681

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 1
Sposób montażu przykręcany
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałem mocującym
parzyste numery artykułów G3-680
Wymiar stożka 1 [mm] 14,6
Wymiar stożka 2 [mm] 16,1
Zbieżność stożka 1/10
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,00 RHT M
Średnica punktów mocowania [mm] 8,5
nr EAN 4031185936811

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-681 OPTIMAL

SWORZEŃ WAH OPTIMAL G3-681 PRAWY SEAT AROSA,VW LUPO,POLO
numery OEM:
SEAT      6N0407365A
VOLKSWAGEN      6N0407365A

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-681 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-681 OPTIMAL:

2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.