otwór Ø [mm] | 14,6 | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Masa [g] | 305 | |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Strona zabudowy | góra | |
nr EAN | 8033989235769 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1590 ORIGINAL IMPERIUM
ALFA ROMEO | 51748740 | |
ALFA ROMEO | 51783009 | |
ALFA ROMEO | 51803162 | |
FIAT | 51748740 | |
FIAT | 51783009 | |
FIAT | 51803162 | |
LANCIA | 51748740 | |
LANCIA | 51783009 | |
LANCIA | 51803162 | |
OPEL | 13105744 | |
OPEL | 13204115 | |
OPEL | 13230274 | |
OPEL | 24434894 | |
OPEL | 423008 | |
OPEL | 423033 | |
OPEL | 423035 | |
SAAB | 13105744 | |
SAAB | 13230274 | |
SAAB | 13320276 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1590 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.