Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 21957 original imperium

Wlew, zbiornik paliwa 21957 ORIGINAL IMPERIUM

21957 Wlew, zbiornik paliwa ORIGINAL IMPERIUM
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

21957

Materiał Tworzywo sztuczne
Zasilanie paliwem dla pojazdów ze zbiornikiem paliwa z tworzywa
Masa [g] 29
Wersja da bocch.a serb.carb
nr EAN 8033989051222

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wlew, zbiornik paliwa 21957 ORIGINAL IMPERIUM

IMPERGOM 5986244 przewód do zbornika paliwa FIAT Bravo - Brava,Bravo - Brava Gamma 98,Cinquecento,Nuova Delta,Nuova Punto,Panda,Punto,Punto Gamma 97,Seicento,Uno,Y 10
numery OEM:
ALFA ROMEO      5986244
ALFA ROMEO      60812089
FIAT      5986244
FIAT      60812089
LANCIA      5986244
LANCIA      60812089
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wlew, zbiornik paliwa 21957 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.