Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 25700 original imperium

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 25700 ORIGINAL IMPERIUM

25700 Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

25700

Masa [g] 142
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 8033989065939

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 25700 ORIGINAL IMPERIUM

Podkładka sprężyny zawieszenia tył (dół) pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, ALFA ROMEO MITO, FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK 06.05-

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 25700 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 25700 producenta ORIGINAL IMPERIUM

FIAT

55703699

ALFA ROMEO

55703699

numery OEM:
ALFA ROMEO      55703699
FIAT      55703699
LANCIA      55703699
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 25700 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 25700 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).