Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Dodge STRATUS II 2.7 VVT (2000.10-2006.10) 201km » 27138 original imperium
wybrany samochód: 
Dodge Stratus Ii 2.7 Vvt (2000.10-2006.10) 201km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 27138 ORIGINAL IMPERIUM

27138 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

27138

Status produktu: Normalny
MateriałGuma / metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Wymagana ilość2
Masa [g]360
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN8033989077673

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 27138 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: ABARTH RITMO, FIAT PANDA, PANDA/HATCHBACK, RITMO, INNOCENTI KORAL, SEAT IBIZA I, MALAGA, MARBELLA, MARBELLA/HATCHBACK, RONDA, TERRA 0.65-2.0 01.78-
numery OEM:
ALFA ROMEO      4400905
ALFA ROMEO      7635775
AUDI      SE141156228A
FIAT      4400905
FIAT      7635775
INNOCENTI      4400905
INNOCENTI      7635775
LANCIA      4400905
LANCIA      7635775
SEAT      SE141156228A
SKODA      SE141156228A
VOLKSWAGEN      SE141156228A

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 27138 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 27138 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).