Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Alfa Romeo 156 Sportwagon (932_) 1.9 JTD (932B2) (2000.05-2000.10) 105km » 31797 original imperium
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 Sportwagon (932_) 1.9 Jtd (932b2) (2000.05-2000.10) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31797 ORIGINAL IMPERIUM

31797 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

31797

Status produktu: Normalny
Masa [g]1592
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia uszczelniającego
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem kulkowym
SpecyfikacjaIMPERGOM bearing
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]16
nr EAN8039856493690

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31797 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D 02.10-
numery OEM:
NISSAN      5432000Q0A
OPEL      4421359
OPEL      95507265
RENAULT      543207065R

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31797 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31797 ORIGINAL IMPERIUM:

Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).