Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 180 FWD (EV04, HV04, UV04) (2019.07-???) 179km » 33525 original imperium
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 2.3 Dci 180 Fwd (ev04, Hv04, Uv04) (2019.07-???) 179km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 33525 ORIGINAL IMPERIUM

33525 Zestaw osłon, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

33525

Status produktu: Normalny
MateriałGuma
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Masa [g]236
nr EAN8033989123363
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 33525 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 21,5/68) (dł.87) (kpl.) pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO/MINIVAN 0.9-1.9D 03.01-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46307675
FIAT      46307675
LANCIA      46307675
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 33525 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 33525 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.