Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Volkswagen TRANSPORTER T7 Furgon e-Transporter (TWV, TWW) (2024-???) 116km » 35829/TE original imperium
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T7 Furgon E-transporter (twv, Tww) (2024-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 35829/TE ORIGINAL IMPERIUM

35829/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

35829/TE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
MateriałTermoplast
dla numeru OE1683600168
Strona zabudowyOś przednia
Masa [g]63
nr EAN8048717582305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 35829/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz pasuje do: MERCEDES A (W168), A (W169), B SPORTS TOURER (W245), VANEO (414) 1.4-2.1 07.97-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1683600168
MERCEDES-BENZ      A1683600168
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 35829/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 35829/TE ORIGINAL IMPERIUM:

2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.