Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 1.8 T quattro (1997.12-2005.01) 180km » 35930 original imperium
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 1.8 T Quattro (1997.12-2005.01) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 35930 ORIGINAL IMPERIUM

35930 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 35930
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

35930

Status produktu: na żądanie
MateriałGuma
Strona zabudowyOś tylna
Wysokość [mm]78
Masa [g]79
Strona zabudowyOd strony koła
Średnica 1 [mm]33
Średnica 2 [mm]54
nr EAN8033989227764
Status produktu: na żądanie

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 35930 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu tył/zewnątrz (fi: 33/54) (dł.78) pasuje do: BMW 1 (E82), 1 (E88), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67) 2.0-4.8 08.97-
numery OEM:
BMW      33207518901
BMW      33207518902
BMW      33207546049
BMW      33217510624
BMW      33217510625

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 35930 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 35930 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.