Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volvo 960 (964) 2.4 TD Interc. (1991.09-1994.07) 115km » 36351 original imperium
wybrany samochód: 
Volvo 960 (964) 2.4 Td Interc. (1991.09-1994.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 36351 ORIGINAL IMPERIUM

36351 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

36351

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Strona zabudowyOś przednia
Masa [g]360
nr EAN8033989133478

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 36351 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C4 PICASSO II, DS4 1.4-Electric 08.00-
numery OEM:
CITROËN      503846
CITROËN      503885
CITROËN      5038F7
CITROËN      5038G0
CITROËN      5038G4
CITROËN      9681330980
PEUGEOT      503846
PEUGEOT      503885
PEUGEOT      5038F7
PEUGEOT      5038G0
PEUGEOT      5038G4
PEUGEOT      9681330980

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 36351 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 36351 ORIGINAL IMPERIUM:

Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).