Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Toyota YARIS Furgon/hatchback (_P13_) 1.0 VVTi (KSP130) (2018.06-???) 72km » 37051 original imperium
wybrany samochód: 
Toyota Yaris Furgon/hatchback (_p13_) 1.0 Vvti (ksp130) (2018.06-???) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 37051 ORIGINAL IMPERIUM

37051 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 37051
Mocowanie amortyzatora 37051
37051
original imperium 37051 Mocowanie amortyzatora
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

37051

Status produktu: Normalny
Masa [g]231
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN8033989217055

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 37051 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA V, FIESTA VI, FIESTA VII, KA+ III, PUMA, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO 1.0-2.0 04.03-
numery OEM:
FORD      1535299
FORD      8V5118A116AA
MAZDA      D85128380
MAZDA      DR612870X

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 37051 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 37051 ORIGINAL IMPERIUM:

Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).