Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.0 4WD (P23W, P03W, P13W) (1986.12-2004.05) 88km » 4018 original imperium
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Autobus (p0_w, P1_w, P2_w, P3_w) 2.0 4wd (p23w, P03w, P13w) (1986.12-2004.05) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa, zespół zasilający 4018 ORIGINAL IMPERIUM

4018 Pompa, zespół zasilający ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 4018
Pompa, zespół zasilający 4018
4018
original imperium 4018 Pompa, zespół zasilający
Pompa, zespół zasilający 4018 original imperium
Pompa, zespół zasilający 4018 original imperium
Pompa, zespół zasilający 4018 original imperium
Pompa, zespół zasilający 4018 original imperium
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4018

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]8
Masa [g]81
MateriałGuma
nr EAN8033989010458

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa, zespół zasilający 4018 ORIGINAL IMPERIUM

Element pompy rozdzielaczowej Pompa pomocnicza ręczna gruszka pasuje do: CITROEN AX, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, BX, C1, C15/MINIVAN, C4 GRAND PICASSO I, C4 II 161(XUD7)-XUD9 08.83-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa, zespół zasilający 4018 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.