Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Citroën BX Break (XB-_) 14 (1989.01-1989.12) 64km » 70952 original imperium
wybrany samochód: 
Citroën Bx Break (xb-_) 14 (1989.01-1989.12) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 70952 ORIGINAL IMPERIUM

70952 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

70952

Status produktu: Normalny
Numer komponentu2
Strona zabudowyOś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem kulkowym
SpecyfikacjaIMPERGOM bearing
Masa [g]361
nr EAN8041479509924

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 70952 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: HYUNDAI ACCENT IV, I20 I, IX20, KIA PICANTO II, RIO III, VENGA 1.0-1.6D 08.08-
numery OEM:
HYUNDAI      546111J000
HYUNDAI      546111P000
HYUNDAI      546111W000
HYUNDAI      546111Y000
HYUNDAI      5461207000
HYUNDAI      546120U000
KIA      546111J000
KIA      546111P000
KIA      546111W000
KIA      546111Y000
KIA      5461207000
KIA      546120U000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 70952 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 70952 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).