Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
Strona zabudowy | z lewej |
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Masa [g] | 240 |
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | z przodu |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 44,5 |
Długość [mm] | 25,8 |
Długość całkowita [mm] | 45 |
nr EAN | 8042872523852 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 7166 ORIGINAL IMPERIUM
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
545001HA0C, 545001HA5A, 545001HA5D, 545001HA6A, 545011HA0C, 545011HA5A, 545011HA5D, 545011HA6A
NISSAN | 545001HA0C | |
NISSAN | 545001HA5A | |
NISSAN | 545001HA5D | |
NISSAN | 545001HA6A | |
NISSAN | 545011HA0C | |
NISSAN | 545011HA5A | |
NISSAN | 545011HA5D | |
NISSAN | 545011HA6A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 7166 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.