Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Suzuki GSX-R (124cc - 750cc) GSX-R 750 /K6 (WVCF) (2006.01-2006.12) 150km » 90797 original imperium
wybrany samochód: 
Suzuki Gsx-r (124cc - 750cc) Gsx-r 750 /k6 (wvcf) (2006.01-2006.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu 90797 ORIGINAL IMPERIUM

90797 Korpus termostatu ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

90797

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
nr EAN8033989632759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 90797 ORIGINAL IMPERIUM

Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) pasuje do: CHEVROLET LACETTI, NUBIRA; OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.4-1.8 07.94-
numery OEM:
OPEL      1338003
OPEL      9129907
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu 90797 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.